با سنگ مصنوعی خانه را زیبا تزیین کنید
نوشته شده توسط : امین

وقتی بحث تزیین و دکور کردن دیوارهای داخلی و خارجی به میان می آید خواسته یا ناخواسته اولین گزینه ای که خیلی خودنمایی می کنند سنگ مصنوعی و دکوراتیو هستند. سنگ های تزیینی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که در زبان عامیانه به سنگ های طبیعی، سنگ آنتیک و به سنگ مصنوعی ، سنگ دکوراتیو گفته میشود.

البته درست است که همیشه میگویند همه چیز طبیعی اش خوب است ولی در این یک مورد باید کمی استثناء قائل شد چون سنگ های دکوراتیو یا سنگ مصنوعی بخاطر قیمت مناسب، تنوع طرح و اندازه و وزن کمتر، طرفداران بیشتری نسبت به سنگ های طبیعی آنتیک دارند.

پس از نصب سنگ ها روی دیوار عملا تشخیص اینکه روی دیوار مورد نظر سنگ آنتیک کار شده است یا سنگ مصنوعی برای بیننده عادی عملا کاری غیرممکن است و فوت کوزه گری خود را میخواهد که فقط فروشندگان و نصابان این سنگ های زیبا از آن مطلع هستند. همین نکته باعث شده که مردم از سنگ های مصنوعی دکوراتیو استقبال بیشتری داشته باشند،

از آنجا که سنگ های تزیینی را در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی می توان مورد استفاده قرار داد تصمیم گرفتیم تا چند نمونه مدل را که در آنها از سنگ های آنتیک و سنگ مصنوعی بهره برده شده است را در اینجا با شما به اشتراک بگذاریم.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: